Co by měly obsahovat webové stránky firem, zabývajících se reklamou typu PPC?

Faktem je, že dnes žijeme nejen ve skutečném světě, nýbrž i v tom reálném. Na internetu nehledáme pouze informace. Zde se také seznamujeme s novými lidmi, bavíme se s přáteli a rodinou, hrajeme hry či nakupujeme. Tento trend se pak jen prohlubuje, zvláště od té doby, co se internet stal široce dostupným.

Svůj podíl na tom má především nízká cena starších modelů chytrých mobilních telefonů a tabletů, a také volné wi-fi, které nabízí mnoho veřejných míst, jako jsou například restaurace, obchodní centra, či náměstí.

žena vytvářející webovou stránku

Je samozřejmé, že tento trend musely zohlednit i firmy. I proto má dnes i ten nejmenší rodinný podnik svou vlastní internetovou stránku. V současnosti si totiž lidé nehledají informace, jako například adresa obchodu či jeho otvírací doba, v telefonním seznamu. Místo toho jednoduše zadají dotaz do některého z mnoha internetových vyhledávačů.

S tím samozřejmě souvisí i internetové reklamy. Zná je snad každý. A vzhledem k tomu, kolik jich je, je jasné, že existují i firmy, které se jejich výrobou zabývají. Zákazník zde jednoduše zadá zakázku a firma mu vytvoří reklamu dle jeho požadavků.

přicházející e-maily

I tyto společnosti pak mají své internetové stránky. Jsou to například https://www.ppcprofits.cz/ppc-system či https://www.ppcprofits.cz/ppc-specialista. A je pochopitelné, že právě tyto webové stránky potenciální klienti navštěvují. Aby se však rozhodli zakázku uzavřít, musí daný web obsahovat určité údaje. Které to jsou?

V první řadě je to samozřejmě ceník. Ten bude zajímat každého zákazníka. Měl by být dostatečně přehledný, jasný, avšak mělo by v něm být vše, co je potřeba. Zde je to přesný název produktu, v tomto případě tedy služby, jeho cena, a to jak s DPH, tak bez ní.

Dále jsou to kontaktní údaje. Zákazník musí vědět, na koho přesně se může obrátit. Neuškodí, pokud bude uvedena i doba, kdy může volat. Přeci jen, nikdo není v práci celý den, sedm dní v týdnu.

To jsou samozřejmě jen ty nejzákladnější věci. Avšak pokud chceme, aby naše firma uspěla, je nutné je do naší webové stránky zařadit.